Hoppa till sidans innehåll
År Månad

Följ sidan "Isshow 2016"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Isshow 2016


hemsidan

(2016-04-17 19:27)
Läs igenom noga! Det har uppkommit lite efter genrepet i torsdags och fredags! Plus att det snart är dags för att bygga kulisser! Läs! Läs!
 
(2016-03-14 19:36)
Vi har fått göra några till ändringar i bemanningsschemat till isshowen inkl. genrepen. Så vänligen kolla snarast på den nya versionen ...
 
(2016-03-29 22:07)
Dags att samla ihop vinster till lotteriet!
 
(2016-03-28 18:15)
Varje åkare i grupperna E, 1-5, Konståkningsskolan, Minis och Mellis, som deltar i årets isshow ska bidra med något gott till vår fikaförsäljning vid årets isshow, se schema nedan.
 
(2016-03-14 16:00)
Nu kan du köpa biljetter till Tyringe KS isshow
 
(2015-12-30 18:06)
Akter isshow 2016
 
(2015-12-09 19:53)
I april är det dags! 2016 års isshow med temat ”Circus” Ett år har gått och plötsligt är det dags för att förbereda en ny isshow. Vi i showkommittén är i full fart med planeringen och vi hoppas det blir en härlig show med mycket glädje! Det ä...
 
(2016-02-15 12:14)
Har mailat ut inbjudningar till skolshowen att lämnas ut till barnens förskolor och klasser. Vänligen respektera att vi inte tar emot anmälningar förrän 29 feb.
 
(2016-03-13 14:24)
Då vi haft flera av de äldre åkarna som vill åka extranummer under söndagens finalshow 24/4 har det bestämts att de måste anmälas! Besked kommer från showkommittén vilka nummer det blir!
 
(2016-02-08 16:52)
Här kan du se vad som ska finnas med i varje nummer! Uppdatering 29 feb.: Några ändringar har gjorts så kolla igenom numren noga! Vi är medvetna om att saker och ting inte gått så enkelt som vi velat och hoppas ni kan ha förståelse för det! Vi hop...
 
(2016-02-17 08:13)
Sy beskrivning Body Bodyn används både till ”Welcome to the circus”, ”Ribbons”, "Eld" och "Cards"
 
(2016-02-18 14:34)
Sybeskrivning linne och tights
 
(2016-02-17 08:17)
Sybeskrivning body och kjol till "Maskerad"
 
(2016-02-18 20:26)
Sybeskrivning till Candy och Popcorn.
 
(2016-02-17 08:15)
Sybeskrivning Frack och guldbyxor
 


KÖP BILJETTER HÄR!

 

Tyringe KS tackar sina sponsorer:

 

 

Hemköp

 

http://www.skogsbymontage.com/

 

Sparbanken Skåne

 

Sot o Vent

 

 

SVB

 

 

Finja

HäGymnasier

HörgerudsEL

 

 

Postadress:
Tyringe KS - Konståkning
Paradisgatan 32-38
28232 Tyringe

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: tranare@tyringeks.se

Se all info